Sunday, May 8, 2011

Juisarea-n bucate

în aerul leoarcă vapori de savoare
ca vata de zahăr topită-n gustare
electric un bec mi-au aprins

bătăi de ispite încing galantare
clientului pântec să-i dea desfătare
moravul în vine îmi cade învins

văd capră de gheață și sângele-mi cere
să iau silueta pe băț cu gust de eclere
de jos până sus cu gura la muls

un bust anonim mi-e-ntreaga avere
peltea sculptată cu ochiu-n tăcere
cu dalta îi dau până mă seacă de puls

glazură închisă prelinsă din soare
cu frișcă în vis am șters de culoare
cireașă cunună i-am pus

cinci linguri și-o cupă le spăl cu ardoare
de-aroma lascivă a minții murdare
esența de rom cu-a mea s-a pătruns

ca gândul sălbatic gonind prin pădure
de crengi mă agăț le pipăi de mure
de fragi am o foame de urs

vâr laba în stup și-l caut de miere
tot corpul mi-e bot mânjit de plăcere
căci focul afară s-a scurs

o sete nebună mă ia-n stăpânire
cu limba mă pune s-adun în neștire
broboane plouate de mușchiul încins

în aerul leoarcă vapori de savoare
ca vata de zahăr topită-n gustare
electric lumina mi-au stins